środa, 5 czerwca 2019

14 dzień (sobota 11.05)

Czternasty dzień (sobota 11.05)

W dniu dzisiejszym udaliśmy się wycieczkę do Alicante, zwiedzając po drodze jaskinię "Canelobre Caves", zamek "Santa Barbara Castle", a następnie samo miasto. Około godziny 8:30 wyruszyliśmy w drogę, cała podróż do samego miasta trwała mniej więcej 2,5 godziny. Po drodze mogliśmy podziwiać piękne widoki górskie. Pierwszym naszym przystankiem było wcześniej wspomniane "Canelobre Caves", spędziliśmy tam na zwiedzaniu 40 minut, w których poznaliśmy historię tego miejsca i ogólnie panujące tam warunki. Kolejno udaliśmy się na zamek św. Barbary, który znajduje się w Alicante, zrobił na nas ogromne wrażenie samą swoją strukturą, a także widokami jakie tam mogliśmy ujrzeć, spędziliśmy tam około 2 godzin. Na sam koniec zostało nam do zwiedzenia samo miasto. Wysiedliśmy koło miastowego portu i dostaliśmy 3 godziny "wolnego zwiedzania", w tym  czasie zwiedziliśmy promenadę znajdującą się przy plaży, zjedliśmy wspólnie obiad i także powłóczyliśmy się trochę po uliczkach Alicante, samo miasto może robić wrażenie, aczkolwiek nie mieliśmy wystarczająco czasu, aby poczuć jego klimat, który myślę ukazuje się w pełni wieczorem. Około godziny 18:30 wyruszyliśmy w drogę powrotną do Valencii. W rezydencji byliśmy o 21, gdzie zorganizowaliśmy sobie kolację i odpoczywaliśmy po całym dniu wrażeń.